miércoles, 27 de agosto de 2008

CONTES D'AMORS I ALTRES DESASTRES!



COM UNA CARÍCIA Q MAI ARRIBA A TOCARTE, PERO ET ROÇA LA PELL...

…de tal manera q t’aborrones, i tanques els ulls per a desitjar en totes les teues forçes q la carícia arribe de un moment a l’altre…q si eixe roce ha deixat eixa sensació tan placentera en el teu cos, potser en la carícia arribes a l’orgasme!

Cada vegada que pensava en ell, cada vegada que el tenia aprop, que sentia la seua veu tan aprop de la meua orella que era com si les vibracions de les ondes sonores de la seua veu resonaren per tot el meu cos durant hores…i hem feien vibrar!

Potser perque necesitava un sol bés en el moment adecuat per a adonar-me’n de moltes coses…i veia q el temps al costat d’ell pasava, pero eixe bés mai arribava.
I a pesar de ser inmensament feliç tenint tan a prop a Ferran, anhelava plenar-me els llavis de tendressa, i a la volta omplir el buit q havia dins de mi!
Desde el primer día vax vorer reflajada una llum al seus ulls a on jo mateixa hem reflejava, eixa manera de mirar-me q tantes voltes havia esperant en ansia!
Eixa manera de no acabar-me…
Cada dia q pasava era esperar q es tornara a repetir eixe moment en el q la atracció a primera vista gobernava per damunt de tot.
Ens estimaven i a pesar de no haber sentit els llavis sobre els altres, no ens feia falta per a adonar-nos! Estavem ben segurs q volien passar els dies junts…

Per fi va arribar el dia, en el q darrere de una vespra de aproximar-nos, de estar en contacte continu…la passió ens va invadir, i vam anar en busca del altre en el mateix moment! Va arribar tant perfecte…con si estiguera preparat, meditat.
Volia detindre el temps, i quedar-me tan unida a ell per sempre…
Al separar-me dels seus llavis una extranya sensació hem va recremar per dins!
De sobté vax sentir com m’invadia la por…de que alguna cosa ixirá mal dins de tanta perfecció, q d’un dia a l’altre tota aquella historia s’esfumaria com si res haguera passat!
I vax pendre la decisió cobart de fugir d’ell…de fugir d’un problema que no existia.

I ara a kilometres de tu, que va a ser de mi?
El temps eu dira…
Mentres passen els dies vax malgastant paraules en altres mentres somníe en tu !
Com no et puc tindre hem limite a acariciar-te, a tindret, a abraçar-te, a besar-te...en els meus somnis !
Cansada ja de no saber si t’odie més que et desitge…i el meu cor seguix demanan-te a crits!
Seguix reclamant la teua preséncia!
Sabent que tu posiblement ja tens altra vida sense mi…fart de esperar a que el meu cap loco s’asente!

Posiblement, passen anys…
Passen anys on la soletat es fa la ama de la seua vida!
Potser…
Potser la tristessa plene els seus ulls durants mesos
O potser s’enadone de q tampoc hem necesitava tan com el q es pensava.

Sols m’agradaria q contara en la meua presència,
Que la raó d’esbocar una sonrisa fora saber q en algún lloc estaré pensant en ell
Que estare desitjant tindrel al meu costat
Que contaré els segons per tornar a tindrel entre els meus braços!

I tindre clar q la única raó per la q vax fugir es per a donar-me conter de q realment es necessari per a la meua vida!
Que volia vorer q sense Ferran hem costava respirar…ja que ell era el meu aire!
Vax volar d’aquest lloc…vax decidir fer-me eixe favor!
Sabent q m’arriesgava a tornar i no vorel al mateix lloc…
Ni siquiera van pasar dies per a saber en certessa, el q no volia saber…
Del q fugia per por…
Pero fugir del seu amor, no hem va servir de res

quantes senyals necesite per a donar-me conter de alguna cosa tan evident!
Pero com espere eixe moment!

Mentres vax de camí a casa, vax pensant en que unicament torne per tu, que torne a per tu…PER A TORNAR-TE A SENTIR COM EIXA CARÍCIA QUE NO ARRIBA A TOCAR-TE PERO ET ROÇA LA PELL!

lunes, 4 de agosto de 2008

Un pequeño gran hombre!


HAbia una vez.....
Esta es la historia de un hombre, aunque por la edad no llegaba a ser hombre, por lo tanto aún era pequeño; pero su gran personalidad le hacía ser muy grande; por eso le llamaremos: Pequeño Gran Hombre!!

Hará ya un par de años que me encontré por primera vez con él... No recuerdo bien ni el momento, ni el lugar, ni la fecha exacta.. pero si recuerdo que gracias a la música lo conocí.

La música para él era algo más que una simple afición o pasatiempo, era por lo que se basaba su vida, su estilo de vida, y lo que le hacia tan especial.

Al principio de conocerlo tan solo sabia de él que era un "jovencito" muy alegre, simpàtico y con muchos amigos. Me llamó mucho la atención esa sonrisa que solo mostraba de vez en cuando, que parecia que solo él supiera de lo que se estaba riendo. Su mejor don era sacar la parte buena de todas las situaciones, nunca estaba rodeado de ninguna clase de problemas. Todo a su alrededor era alegría.

Y siempe recordaré la primera vez que le oí tocar su trompeta... haciendo el solo de un concierto por compañerismo, y él tan decidido lo hizo!!!

Su vida rodaba alrededor de su trompeta, se compañera más querida, y con la que pasaba horas y horas.

Y así, poco a poco, nos pusimos en contacto y empezamos a conocernos mejor! Y cuantos más dias pasaban más cuenta me daba que no aparentaba la edad que tenia... y que desde que lo conocí a hoy en día a crecido muy ràpido.Era un bohemio, un loco soñador... cada conversación con él era una historieta diferente.

Empezamos a vernos de vez en cuando con la escusa de tocar un rato, y entre pentagrama y pentagrama me iba contando alguna de sus historietas, hasta que una de sus historietas cantada por su trompeta acabó hechizandome... desde ese día mi vida gira alrededor de la música... como la suya. Cada palabra era un viaje por el mundo acompañado de la armonía de su trompeta...y en cada kilometro me regalaba una vida nueva, una vida entera, dónde mis preocupaciones se había volado, dónde mis problemas se habían borrado, dónde sólo tenía tiempo para disfrutar de él y de su música!


Tenia la imagen de ese hombrecillo contandome historietas con su trompeta a todas horas, y contaba los minutos hasta la hora que tenía que verlo.

Pude tener la oportunidad de pasar más días con él.. dejando volar nuestras ideas, poco a poco me daba cuenta de todo lo que había ganado desde el día que el hombrecillo me había echizado con su trompeta. Cuanto más tiempo pasaba con él más deseaba cuidarlo y devolver todo lo que me había dado.Quería pasar todas las horas que tenía con él, porque con él no existían los problemas, todo tenía solución.

Me gustaba que me llenara la cabeza de aventuras y de canciones!!

Cada vez que lo tenía delante quería hablarle de lo que sentía y abrazarlo.

Hasta que llegó un día que mis sentimientos hacia él superaban las barreras, no podía guardarlo más y me decidí a contarle todo lo que sentía y lo muho que lo necesitaba a mi lado. Pero cuando me fuí al lugar donde siempre nos veiamos no estaba allí!!

Rompí a llorar... y de repente abri los ojos y me encontré en mi cama, miré a mi alrededor y me encontré sola, fué entonces cuando me di cuenta de que todo había sido un sueño, pero un sueño inolvidable.


Cada segundo que pasaba cerraba los ojos, para volver al sueño, para volver a ver a mi hombrecillo...para volver a bailar al son de su música!

Deseaba tenerlo otra vez cerca, y volver a esfumarme de la realidad con él!!!


Hoy en día sigo soñando con él y con su trompeta...aunque siempre con él sueñe despierta!!!!!