domingo, 7 de septiembre de 2008

de vegades, la nostàlgia em fa una visita...


Si un dia et digué un t'estime
era perquè algo en mi creixia.
Va ser per casualitat,
però esvaïr-se, no volia.

Aquell sentiment creixia sense aturar-se,
amor en esència pura.
Ningú el podria fer callar,
eixa sensació conduia a la locura.

Les primaveres passaven
amb aventures, eixides i algunes baralles.
Les tardors s'aturaven
amb caricies i petons, acompanyats de rialles.

Un dia et vaig notar rar
com si tot hagués canviat.
-No passa res- em digueres.
Massa tart, ja res seria el d'abans.

Ara que ha passat el temps
dis-me si el mateix encara sents.
Si tot allò que experimentàrem junts
no s'ho ha endut el vent.

6 comentarios:

Rhaegar Targaryen dijo...

Molt bona aquesta entrada. Em recordaa una situacio que vaig oassar fa un temps. Bon blog.

judith dijo...

xiquiiiii...

m'encanta este poema!!pero saps massa q la teua nostalgia hem trenca el cor...
NO POT SER!!!

Necesitem un super festot juntes...ara kuan acabe examens, eh???

bisiiitos mil,
et vuic tontetaaa!

Anónimo dijo...

miriiiiiii kariñooooo

oixxx kin poemaaa

ettt vuiiccc

Anónimo dijo...

Miriaam
m'has deixat sense paraules :)

t'estimeeee!!

*Miriam* dijo...

judith, m'encanta l'enquesta nova.. no puc parar de riuree! l'has clavat..

i lo més pitjor encara, esque el G.Civíl en qüestió, el dia després, sen vaja en tu de festa, no? jajajajajajajajjajaja

eres la ama! mil beseeets!

Toni Mulet dijo...

Això si és un blog xiketa!! des que he començat a llegir-lo no he pogut parar... molt bò et felicite benissera! i kina enveja de no haver sentit eixes músiques multiculturals...

kina sort la gent k et coneixem xiketa! fins pronte!!